Szponzorált tartalom
Akkor a következő pár sort talán érdemes lehet átfutni, mert lehet, hogy gondolatébresztő az olcsó székhelyszolgáltatás budapest témakörben. Nehéz megmondani ma, hogy mi számít még olcsónak, hiszen annyira elszaladtak az árak az utóbbi 1-2 évben, hogy ami tavaly magas fizetésnek számított, abból ma sokszor alig jön ki egy albérleti díj és az élet alapvető költségei. Mégis, azt gondolom, hogy a szekhelyszolgaltatas24.hu olyan szolgáltatási csomagokat kíván, amik okkal érdemlik ki az olcsó jelzőt, pláne, hogy ezek már komoly vállalkozások életében kerülhetnek elő egyáltalán.
Szóval ez a cég többek között azzal foglalkozik, hogy azoknak a vállalkozásoknak, akiknek valamiért nincs megfelelő székhelyük, bérleti díj fejében székhelyet szolgáltatnak, pontosabban a székhely címét, ahová papíron be lehet jelenteni a vállalkozást. Természetesen nem pusztán ennyiről van szó, mert minden mást is vállalnak a cím rendelkezésre bocsátásán túl. Fel is van sorolva tételesen a weben, hogy mennyi minden van benne az egyes csomagokban.
Ha a weboldal szerinti sorrendben nézem, akkor az első a listán a cégnév kihelyezése egy cégtáblán az épületre. Ez azért nagyon fontos, mert törvényileg elő van írva, hogy muszáj a vállalkozásoknak cégtáblával jelezni a székhely ingatlanján, hogy ott üzemelnek. Így legalább azzal sem kell számolni, hogy jön a haragos szomszéd és minden éjjel megrongálja a cégtáblánkat, mert itt a szekhelyszolgaltatas24.hu csapata vállalja a felelősséget azért, hogy ez stabilan kinn legyen.
Egy másik előnye annak, ha valakinek az olcsó székhelyszolgáltatás budapest környékén kell történetesen ettől a cégtől az, hogy átveszik helyettünk a székhelyre érkező postai küldeményeket, beszkennelik és továbbítják őket e-mailen és postai úton egyaránt. Előbbire azért van szükség, mert ha bármilyen hivatalos dokumentum visszamegy egy hatósághoz azért, mert nem veszi át a címzett, akkor ott gyakran elkezdenek szimatolni, hogy vajon jogosan használja-e azt a címet a vállalkozó. Nagyon szigorúak ebben a kérdésben (is) a hatóságok, ezért jó dolog, hogyha valaki folyamatosan biztosítja a küldemények átvételét. Utóbbira pedig azért van szükség, mert ismerjük a posta szokásait és bőven benne van a rendszerben egy levél elkallódása. Szóval, ha egyszer valami házhoz ér, akkor azt dokumentálni kell, a tartalmát nyugtázni, majd annak teljes tudatában továbbítani e-mailben és postai úton is – pusztán a biztonság kedvéért.
A hatóságok hivatalos fogadásával sem kell annak bajlódnia, aki a szekhelyszolgaltatas24.hu csapatát választja, mivel ők ezt is elintézik. Persze ez nem olyan dolog, amire számít az ember, hogy majd kell. De valahol mégis törvényszerű egy vállalkozás fejlődése során, hogy előbb, vagy utóbb meglátogatja egy hatóság valamilyen helyszíni ellenőrzés kapcsán. Jó, ha ezeket a látogatásokat jól felkészült, tapasztalt emberek kezelik.
Az olcsó székhelyszolgáltatás Budapesten azt jelenti, hogy 6 hónapnyi székhelyért 29 900 Ft + ÁFA díjat kell fizetni. Szerintem ez meglehetősen kedvező ár, hiszen ha leosztjuk, akkor gyakorlatilag havi 5 ezer forintért kapjuk ezt a csomagot. Azt meg már nem is mondom, hogy jár egy plusz hónap, amivel még kedvezőbbre jön ki a havidíj. Úgyhogy bár nem szeretem ezeket a nagy szavakat használni, de azt gondolom, hogy a szekhelyszolgaltatas24.hu csomagjai valóban minőségi és emellett mégis olcsó megoldást kínálnak, így érdemes velük élni.